Family week - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu Family week - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

Family week

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

15 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Beste ,

Deze week hadden wij een ander rooster. Aangezien de camping erg rustig is hadden wij in deze week in de ochtend een sessie van leo en mac en een sessie base en station wat duurde van 10 tot 12 uur. In de middag hadden wij familie activiteiten denk bijvoorbeeld aan: aqua walkers, belly bumps , hoverboards , hovercards enz. Dit vanwege we de spullen kunnen testen voordat het hoogseizoen begint. De familie activiteiten starten van 16:00 tot 18:00 uur.

De activiteiten verliepen erg goed en bij elke activiteit hadden we genoeg mensen. alleen vandaag met schermen was het erg rustig. Na de sessies hadden we natuurlijk ook de minidisco 3 X deze week.

We hebben deze week niet veel visits ( bezoekjes bij mensen die net gearriveerd zijn) gehad omdat de meeste mensen hier nog tot deze week bleven. We hebben vooral de doelgroep 4 tot 9 jaar gehad.

Er is ook veel geoefend met dansen voor de show. We hebben 4 x deze week gedanst en ik vind het erg leuk. We dansen dan voor 1 a 2 uur en op het einde doen we een grappig nummer voor de leuk als afsluiter. We oefenen dan ook vaak buiten of in het restaurant. De oefentijden zijn na de minidisco en dat is rond 21:00 tot 23:00 meestal.

Ik voel me erg op mijn gemak hier en heb het idee dat we 1 groot team zijn. Ook de holiday couriers ( mensen achter receptie en schoonmaak) zijn ook erg vriendelijk.

Tussen mij en mijn huisgenootje gaat het ook erg goed. We wonen en werken 24/7 met elkaar en we hebben nog geen meningsverschil gehad. Ze kookt bijna iedere avond voor mij en ik doe dan de afwas of breng het vuilnis weg. We zijn goede vriendinnen en dat is ook altijd fijn.

De Franse collega's zijn ook erg gezellig. De communicatie gaat prima en we proberen ook zoveel mogelijk buiten werk met hun te doen.
Het weer was wisselvallig we hebben 2 of 3 dagen zon gehad maar ook regen helaas.

De mensen van Istage ( het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb voor deze stage) hebben mij vandaag bezocht en normaal voeren ze vooraf een gesprek van een halfuurtje met je maar met mij waren ze 2,5 uur verder. Ik vond het erg leuk om ze gesproken te hebben en het is ook fijn dat er naar jou gevraagd word of het bevalt of gewoon om even te kletsen. Het was leuk jullie gezien te hebben en een goede reis verder naar de volgende campings , dik compliment voor jullie !!! :)

Hierbij sluit ik ook mijn blog af. Volgende week ga ik weer door met oefenen en dan komen mijn vader en vriend mij bezoeken en ook komt stef de trainer mij beoordelen bij een sessie dus dat word spannend !!

Tot volgende week !!!

xx

Fleurie van de Pas

• 16 Juni 2018 - 18:49

Maaike, IStage:

Leuk om terug te lezen dat ons bezoek niet heel vervelend was

• 16 Juni 2018 - 18:51

Vervolg IStage:

...ook complimenten aan jou hoe je het doet daar! We hebben vanmiddag op Dol met Stef gesproken en zoals verwacht zijn je teamleider en trainer beide erg blij met je, ze hadden je graag het hele seizoen bij zich gehad :-). Veel suc6 en plezier nog daar, het organiseren en uitvoeren van en sessie worst ongetwijfeld een groot succes! Enjoy

• 16 Juni 2018 - 18:50

Maaike (sorry Voor Het Vervuilen Van Je Blog):