Family week - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu Family week - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

24 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Beste,

Deze week kwam mijn trainer langs om mij te beoordelen. ik had een sessie Knights en Princesses en ik begon om 9 uur. Ik had de tent versiert met vlaggentjes en had een cirkel gemaakt met stoelen. Helaas was Steff te laat maar ik had wel genoeg kinderen en de kinderen hadden het erg leuk.

Steff was erg tevreden. We hebben een evaluatie gesprek gehad.
en ik ben ook erg tevreden.

Ook is mijn vader en vriend langsgekomen wat ik erg leuk vind. we zijn naar Parijs geweest en hebben een typisch frans huisje gevonden waar we verbleven.

Ik heb het erg leuk gehad. Ik hou mijn blog van deze week erg kort. Volgende week meer. Nog 3 weken en ik ben weer terug. Ik vind het nog steeds erg leuk.

groetjes,

Fleurie van de Pas

• 26 Juni 2018 - 13:57

Susanne (docent Helicon):

Hoi Fleurie,

Fijn dat Steff tevreden was.
    Wij kregen ook mooie berichten over jou, super leuk.
    Dik verdiend!

Heel veel plezier nog de laatste weken.

Groeten,
    Susanne