oefenen oefenen oefenen - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu oefenen oefenen oefenen - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

oefenen oefenen oefenen

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

06 Juli 2018 | Frankrijk, Houlgate

Beste,

We zijn deze week begonnen met Pool dances. Dat houd in dat we iedere dag om 13:00 dansen rondom het zwembad. Ook is er nu van maandag tot vrijdag de mini disco. We zijn gestart met een nieuwe planning vanwege dat de maand July is aangebroken.

Het weer deze week was er goed we hebben alleen maar zon gehad en tijdens de sessies moesten we drinkpauzes inlassen vanwege de hitten. Ook raden we de ouders aan om zonnebrand creme mee te brengen.

We hebbe de Sessie family fun hunt gedaan. Dat houd in dat je een lijst maakt met verschillende dingen waar de gehele family dan naar op zoek moet en een foto maakt. Zelf vind ik dit erg leuk. Ik heb op elk briefje : animator gezet. Dit vanwege dat mensen zo altijd een foto van ons op hun telefoon hebben en ze aan de leuke tijd denken van toen.

Iedereen had deze week een extra vrije dag. Mijn vrije dag was woensdag. Ik heb die dag mijn was gedaan , het huisje opgeruimd en wat school werk gedaan.

Ik heb deze week ook een sessie protect die egg gehad. Dat houd in dat je de groep in 2 verdeeld en ieder team krijgt 1 ei. Het is de bedoeling dat je een bescherming ontwerpt voor je ei. Aan het einde van de dag laten we het ei vallen van een bepaalde hoogten. Het ei dat nog heel is dat team wint.

Vandaag vrijdag is de cabaret show. We hebben de hele week flink geoefend. Steeds na sluitingstijd van de bar ( 11/12 uur s'avonds) We hebben decor stukken gemaakt en collega's hebben hun talent geoefend. Vanavond is dus de show en ik heb er heel erg veel zin in. Ik vind het dansen en acteren erg leuk.

Ook heb ik het besef dat ik volgende vrijdag in de ochtend al vertrek naar Nederland. Morgen zijn we allemaal vrij dus vanavond na de show hebben we een beach party.

Volgende week dus ook mijn laatste blog van heel mijn reis.
ik ben erg blij dat ik dit gedaan heb.

xoxo Flo

tot volgende week

  • 06 Juli 2018 - 18:28

    Christa:

    Hee Fleurie,

    Nog 1 weekje te gaan..
    Het was erg leuk om met jou samen te werken en in onze vrije tijd leuke dingen te doen.
    Gelukkig kunnen we samen weer richting Nederland reizen!

    Ik je onwijs missen!
    We gaan deze laatste week nog veel plezier maken en feesten dat we deze ervaring hebben overleefd.
    xx Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Houlgate

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

aan alles komt een eind !

06 Juli 2018

oefenen oefenen oefenen

29 Juni 2018

the show must go on!!

24 Juni 2018

Family week

15 Juni 2018

Family week
Fleurie

Welkom op mijn Blog, Ik ga buitenland stage lopen in Frankrijk!! dit is voor 10 weken. Julie kunnen mij hierin volgen op mijn blog !! veel plezier :)

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5170

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: