the show must go on!! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu the show must go on!! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

the show must go on!!

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

29 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Beste ,

Deze week hebben we weer geoefend met dansen, heb ik info gekregen over mijn reis, is er een grote campsite foto competitie geweest en nog veel meer !!

In het begin van de week was het nog erg rustig. Ik starten de week met minis (0-5) en in de middag deden we party time!! we hebben chocolade koekjes gedecoreerd en verschillende spelletjes gedaan.

Er zijn 2 nieuwe collegas gearriveerd. Beide Engels en erg aardig.
Ze hebben met een paar sessies mee gekeken en visits samen gedaan. Ook moeten ze de dansjes gaan leren voor de show en mini disco.

De show. zoals jullie weten train ik nu een aantal weken voor een grote show. Die de eerste of 2 de week van juli zou plaats vinden. Ik heb met de area manager contact gehad en heb mijn definitieve eind datum te horen gekregen. En die einddatum is nu 13 juli. Ik vertrek dan terug naar Nederland samen met mijn Nederlandse collega Christa.

De show is helaas dat weekend en ik zal hem dus niet meemaken. Ik hoef nu niet meer te oefenen. ik vind het erg jammer maar , het goede nieuws is dat ik wel in de cabaret show zit. Dat is een kleinere en eenvoudigere show die volgende week plaatsvind. Daar kan ik dus nog wel voor trainen.

We hebben deze week verschillende leuke sessies gehad. Ook zijn we gaan promoten rond de camping, iets wat ik ook erg leuk vind. Socializen met gasten. Ook was er een competitie tussen alle campings en je moet de meest orginele world cup foto maken. dus in de pauze van de voetbal wedstrijd engeland en belgie hebben we zoveel mogelijk mensen naar buiten gestuurd. en we hebben een super foto als eindresultaat.

Ik en mijn collegas kwamen met het besef dat ik over 2 weken al weg ben. Ik heb dus een boekje van mijn kamergenoot Lydia gekregen met fotos op de voorkant met iedereen erop. Ook heeft iedereen in mijn team een stukje geschreven. Ik heb grote complimenten gekregen vanuit me team , istage ,stef mijn trainer , Esther de camping eigenaar , nikki mijn teamleider en Alex de animatie manager.

Het liefst willen ze dat ik het hele seizoen blijf maar dat gaat helaas niet. En zoals veel van jullie weten heb ik mijn baantje bij Brasserie Ome jan waar ik het ook erg naar mijn zin heb. En ik kan niet wachten om mijn team daar weer te zien!!

We gaan deze 2 weken super gezellig maken. Morgen zijn we allemaal vrij en gaan we met het team naar Festy land, dat is een attractiepark.
Er is nog veel om naar uit te kijken. De positiviteit houden we erin.
Je voelt je steeds meer op je gemak en je maakt vrienden voor het voor het leven. Ben erg trots op mezelf maar ook op mijn team !!

Bedankt voor het lezen,

tot volgende week !!

xx Fleurie van de Pas


  • 29 Juni 2018 - 17:03

    Maaike, IStage:

    Bonsoir Fleurie, hè wat een pech dat je de première mist! Gelukkig was het oefenen voor de show wel heel leuk, maar alleen trainen zonder een wedstrijd te spelen is natuurlijk niet waar je zo hard voor werkt. Zoals we inmiddels van je gewend zijn bekijk je het in ieder geval van de positieve kant, dan maar stralen tijdens de cabaret show. Bijzonder om een boekje te mogen ontvangen met daarin stukjes die je altijd blijven herinneren aan deze stage. Geniet nog even volop van de laatste 2 weken! Toi, toi, toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Houlgate

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

aan alles komt een eind !

06 Juli 2018

oefenen oefenen oefenen

29 Juni 2018

the show must go on!!

24 Juni 2018

Family week

15 Juni 2018

Family week
Fleurie

Welkom op mijn Blog, Ik ga buitenland stage lopen in Frankrijk!! dit is voor 10 weken. Julie kunnen mij hierin volgen op mijn blog !! veel plezier :)

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 5174

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: