week 2 in Frankrijk - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu week 2 in Frankrijk - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

week 2 in Frankrijk

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

20 Mei 2018 | Frankrijk, Houlgate

Hee iedereen,

Ik was erg nerveus, Ik ging eindelijk naar mijn eigen camping. Je gaat jezelf dan vragen stellen, Hoe ziet de camping eruit? wie zal mn roommate zijn? hoe zal mijn team eruit zien?
Ik zat in de auto met Steph mijn trainer. Na 2 uur rijden kwamen we aan in Houlgate. Camping la vallee. Het is een super mooie camping en de eigenaar blijkt ook Nerlands te zijn.

Mijn kamergenoot was een meisje van 20 jaar en ze komt uit Liverpool.We konden het gelijk goed vinden. Haar vader is chef kok dus ze kon er zelf ook wel wat van. ze heeft een paar keer voor me gekookt. Ik deed de afwas en opruimen. en we verdelen de taken erg goed.

De volgende dag hebben we onze animatie manager ontmoet genaamd Bentoirt ( uit frankrijk). En onze franse collegas : Cyril en antoinne. Er werd ons verteld dat we niet alleen kidscouriers zijn maar ook animatie. We moesten dus dansjes gaan leren voor de minidisco. Ook werd gevraagd of we de franse taal konden leren.

We begonnen de eerste dagen vooral met de tenten te poetsen en sorteren van spullen. eigenlijk hetzelfde als wat ik op de vorige camping deed.

later kwam er nog een kids courier aan , een jongen genaamd Jude ook uit Engeland. hij heeft ons meegeholpen met de tenten. Ook de team leider ( Nikki uit Ierland) kwam aan het einde van deze week aan en is met ons de dansjes gaan leren. Ook heeft ze ons ingepland voor activiteiten die komende weken gaan plaatsvinden. we zijn dus nu met zn 4 re en de 2 fransen collegas.

tot nu toe bevalt het me erg goed. Leuke mensen , Leuk werk en lekker weer !!

dit was het einde van mijn 2 de blog, ik hoop dat jullie het leuk vonden !!

  • 20 Mei 2018 - 17:40

    Louise:

    Lieve Fleurie

    Leuk om je blogs te lezen, weet ik dat het toch goed gaat met mijn buurmeisje

  • 20 Mei 2018 - 17:52

    Ankie:

    Super dat je het naar je zin hebt en het poetsen van de reebok komt van pas

  • 20 Mei 2018 - 19:23

    Caitlin:

    ❤️❤️❤️

  • 29 Mei 2018 - 15:31

    Susanne:

    Super leuk om je blogs te lezen.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!

    Ga je echt Frans leren?

Tags: s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Houlgate

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

aan alles komt een eind !

06 Juli 2018

oefenen oefenen oefenen

29 Juni 2018

the show must go on!!

24 Juni 2018

Family week

15 Juni 2018

Family week
Fleurie

Welkom op mijn Blog, Ik ga buitenland stage lopen in Frankrijk!! dit is voor 10 weken. Julie kunnen mij hierin volgen op mijn blog !! veel plezier :)

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 5178

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: