Eerste sessie gehad !! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu Eerste sessie gehad !! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

Eerste sessie gehad !!

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

27 Mei 2018 | Frankrijk, Houlgate

hee allemaal,

Deze week ben ik begonnen met het plannen van mijn eerste kidsclub sessies. we zijn verdeeld onder de 4 groepen: Minis 0-6 jaar , Leo's+mac's 4-9 jaar en station+base 9-17 jaar en family activitys : alle leeftijden. Voor iedere groep zijn apparte spellen samengevat in een sessie boek. Er is altijd een creatief spel ,actief spel, leer spel en fantasie spel tussen. Ook moet elke sessie elke dag uitgevoerd worden. de mini sessies beginnen om 9:30 tot 10:30 en leos en macs om 10 uur en de station en base om 11 uur.

We hebben deze week de tenten nog een keer goed gedweild en alvast knutselwerkjes gemaakt ter voorbereiding van de sesies. Vrijdag ging de kidsclub open en mijn eerste sessie was cowboys en cowgirls. we verkleeden ons als cowboys en girls en hadden spelletjes uit het sessie boek gekozen. Helaas hadden we die sessie nog geen kinderen.

Zaterdag begon mijn sessie met minis ik had messie play georganiseerd en dat houd ik dat ik vingerverf had klaargelegd. en ik had 2 kinderen. Ze speelde met een nep theesetje en daarna gingen ze vingerverven. Het is goed gegaan en de kleintjes vonden het ook erg leuk.

mijn laatste dag van deze week , zondag. Ik begon in de ochtend met leos en macs. We speelde parachute games. We lieten ze ook een parachute tekenen. In de middag team challenge met station en base. We verdeelde de kinderen in 2 teams en deden verschillende spellen.

Ook hebben we deze week visits gedaan. Dat houd in dat je op bezoek gaat bij mensen die net gearriveerd zijn en ze verteld over kidsclub en de actviteiten van de week. ook vertel je over de mini disco in de avond. ik had zaterdag 6 visits en vandaag 8. als de mensen niet thuis zijn hang je een deurhanger op met een kort verhaaltje van info.

Het weer was deze week erg goed. De eerste sessies zijn goed verlopen en de kids hadden het naar hun zin , dat is nathuurlijk het belangrijkste !!

Dit was het einde van mijn blog , hoop dat je het leuk vond !! :)

  • 28 Mei 2018 - 01:07

    Leon Van De Pas:

    Happy that the weather is good and for the first days its convenient to have not too many kids and slowly more and explode as soon as high season starts! Have fun!

  • 28 Mei 2018 - 09:12

    Rianne Van Den Hombergh:

    Hoi Fleuri,

    Klinkt als een stage waarbij je lekker je creativiteit in kwijt kan. Geniet ervan.

    Groeten,
    Rianne

  • 29 Mei 2018 - 14:52

    Renée Van De Pas:

    Het is geweldig hoe jij het doet ik wist het je kunt het ha ha.

    Groetjes Renée

  • 29 Mei 2018 - 15:38

    Susanne:

    Leuk om te lezen hoe je de kinderen vermaakt.

    Je hebt toch ook wel vrije tijd hè? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Houlgate

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

aan alles komt een eind !

06 Juli 2018

oefenen oefenen oefenen

29 Juni 2018

the show must go on!!

24 Juni 2018

Family week

15 Juni 2018

Family week
Fleurie

Welkom op mijn Blog, Ik ga buitenland stage lopen in Frankrijk!! dit is voor 10 weken. Julie kunnen mij hierin volgen op mijn blog !! veel plezier :)

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 5183

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: