'al meer gewend' - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu 'al meer gewend' - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Fleurie Pas - WaarBenJij.nu

'al meer gewend'

Door: Fleurie van de Pas

Blijf op de hoogte en volg Fleurie

08 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Beste lezers,

Deze 2 weken is het drukker geweest. We hadden ongeveer 8 kinderen max per sessie soms meer en soms minder maar dat hing af van de dag en het weer. We hebben dagen gehad dat we Scavenger hunt (speurtocht) sessie hadden en het die dag zo hard regende dat we die 2 uur in de tenten moesten blijven zitten. Maar ook hebben we dagen gehad dat het zo warm in de tent was dat we maar besloten om water spellen te spelen.

Ook organiseerde wij een chocolate party. Voor de chocolate party moest je pre-booken(reserveren). Het was al erg snel vol gereserveerd. De kinderen waren erg enthousiast en wij dus ook. We hadden verschillende spellen met chocola alsin , decoreer je choco koekje of probeer zo lang mogenlijk een chocoladeblokje op je tong laten liggen. Ook hadden we een chocolade quiz op het einde. Het was een groot success!!

Zaterdag is onze vrije dag. En dan proberen mijn collega's en ik meer te zien van Frankrijk. we bezoeken plaatsen zoals : Honfleur, Caen of Deauville. We lopen rond en bezoeken wat winkeltjes. Ook gaan we in de avond uiteten.

Heb mini's sessies gedaan en dat houd in kinderen van 0-6. het is een sessies waar de ouders bij blijven. Het is daarom ook erg belangrijk dat je het contact met de ouders goed behoud. En een gesprek aangaat. Ik heb dus verteld over waar ik vandaan kom en wat ik hier doe. De ouders die dag waren erg geïnteresseerd en hadden toevallig ook vriendin in Nederland.

Leos en macs kinderen van 4-9 jaar. Ik heb een hoop vriendjes en vriendinnetjes gemaakt in deze doelgroep. Ik draag een naambatch met Fleurie erop. Maar omdat dit ingewikkeld is voor een aantal noemen ze mij hier Flo !! Dus ook de kinderen roepen constant Flo rond de camping. We hebben dancebattles gedaan een alien sessie wat erg grappig was en noem maar op. We deden ook een fluister spel dat 1 iemand een zin verteld tegen de ander. En dat moet dan rond door de circkel en vaak komt er dan op het einde een totaal andere zin uit. Dit keer was het de beurt aan Oliver een jongen van 7 jaar. Hij begon en het ging rond en ik was de laatste persoon. En de zin bleek te zijn : Flo is The Best " en hij had een tekening gemaakt met mijn naam erop.

Dat zijn de dingen waar je het voor doet. Je krijgt waardering van de kids. Ook hebben we de kids hun gezicht gesminkt en daarna hebben ze selfies gemaakt op mijn telefoon toen ik niet in de tent was. Helaas heb ik deze fotos moeten verwijderen wegens privacy.

Base kids 9-17 helaas hadden we hier geen kids voor want een heleboel was al vertrokken naar huis.

Mini disco, Wij doen van maandag tot donderdag de minidisco en we zijn druk bezig met nieuwe dansjes te leren. Ook starten wij volgende week met oefenen voor een Big show die eraan komt , Spannendddddddd !!!!

Collegas, We hebben besproken met zn alle dat 1 x in de week 1 huisje een voor, hoofd en nagerecht moet bereiden voor de rest. Wij zijn in deze straat met 3 huisjes en 3 personen per huisje. Dus iedere week word er voor elkaar gekookt.

Ik vind het dansen en acteren erg leuk, de sfeer met mijn collegas is erg fijn en de kids voelen zich geamuseerd.

Nog 5 weekjes te gaan, het gaat erg snel ik mis thuis natuurlijk wel. De bekende gezichten en omgeving. Maar het gaat me goed af tot nu.

Ik wil jullie erg bedanken voor de reacties op mijn vorrige blog.
thanks for all the seport !!!


regards , Fleurie van de Pas





  • 08 Juni 2018 - 12:22

    Maaike, IStage:

    Wat leuk om weer een update voorbij te zien komen en te lezen dat je het naar je zin hebt! Gezellig om voor elkaar te koken, dat is altijd goed voor de team spirit. Volgende week donderdag reizen we af naar Frankrijk, we komen vrijdag dan ook even een kijkje bij jou nemen! Een mail over het bezoek volgt nog hoor, we komen niet onverwachts :-).

  • 12 Juni 2018 - 13:39

    Susanne:

    Hoi Fleurie,

    Leuk dat je zo uitgebreid en enthousiast schrijft! Het klinkt als een feestje voor de kinderen dat jij daar bent!
    Mogen jullie zelf activiteiten verzinnen?

    Goed om te lezen dat je af en toe ook vrije tijd hebt.

    Heel veel plezier nog daar. Ik kijk uit naar je volgende blog.
    Susanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Houlgate

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2018

aan alles komt een eind !

06 Juli 2018

oefenen oefenen oefenen

29 Juni 2018

the show must go on!!

24 Juni 2018

Family week

15 Juni 2018

Family week
Fleurie

Welkom op mijn Blog, Ik ga buitenland stage lopen in Frankrijk!! dit is voor 10 weken. Julie kunnen mij hierin volgen op mijn blog !! veel plezier :)

Actief sinds 10 April 2018
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 5177

Voorgaande reizen:

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

10 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: